Σελίδες

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

THE LODGE 2019

Βαθμολογία:8/10

Είδος:Δράμα τρόμου,θρίλερ

Story:Η Grace ετοιμάζει ένα ταξίδι στη φύση με το νέο σύντροφό της, ελπίζοντας να αποκτήσει καλύτερη επαφή με τα 2 παιδιά του. Αυτά την βλέπουν εχθρικά και η στάση αυτή συνεχίζεται όταν αρχίζουν να ανακαλύπτουν πράγματα για το παρελθόν της και οι 3 τους μένουν κλεισμένοι στο ορεινό σπίτι που έχουν καταφύγει, με το χιόνι έξω να κάνει αδύνατη τη φυγή τους.

Σχόλιο:Ψυχολογικό θρίλερ που έχει μια στοιχειωτική και ψυχοπλακωτική ατμόσφαιρα σε όλη τη διάρκεια (η οποία μου θύμισε την ατμόσφαιρα του hereditary) και μια αργή αλλά πολύ καλά κλιμακούμενη πλοκή!Όσον αφορά το σενάριο,είναι slow-burn οπότε δεν πρέπει να περιμένει κανείς έντονη δράση και χρειάζεται λίγη υπομονή ωστόσο προσωπικά δεν με κούρασε αντιθέτως κράτησε το ενδιαφέρον μου μέχρι το τέλος μιας και μου δημιούργησε μια συνεχή αίσθηση απειλής χωρίς να κάνει σαφές μέχρι ένα σημείο το από που προέρχεται αυτή η απειλή και αν πρόκειται για κάτι το μεταφυσικό!Οι αποκαλύψεις του φινάλε μου άρεσαν και μου άρεσε πολύ ο τρόπος που δόθηκαν και από κείνη τη στιγμή η ταινία γίνεται αρκετά 'ενοχλητική' με την καλή έννοια!Σκηνοθετικά τα πάει πολύ καλά στο χτίσιμο της ατμόσφαιρας ωστόσο δεν πρέπει να περιμένει κανείς να δει κάποια πολύ τρομακτική σκηνή μιας και δεν βασίζεται καθόλου σε jumbscares!Πολύ καλές είναι και οι ερμηνείες!Γενικά λοιπόν ίσως θα βοηθούσε ένας καλύτερος ρυθμός και λίγο περισσότερη ένταση ωστόσο κι έτσι την βρήκα πολύ καλή και προσεγμένη σε όλα τα επίπεδα!

αγωνία:3/5
splatter:2/5
ανατροπές:4/5
τρόμος:1/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου