Σελίδες

Κυριακή 1 Μαΐου 2022

THE BATMAN 2022


 Βαθμολογία:9/10

Είδος: Αστυνομική περιπέτεια, δράμα μυστηρίου

Story: Όταν ο μυστηριώδης Ρίντλερ αρχίζει να δολοφονεί κορυφαίες πολιτικές προσωπικότητες της Γκόθαμ Σίτι, ο Μπάτμαν αναγκάζεται να ερευνήσει την εκτεταμένη διαφθορά των αρχών της πόλης και να αναρωτηθεί για την εμπλοκή της οικογένειάς του.(athinorama.gr)

Σχόλιο: Ακόμα ένα reboot του γνωστού υπερήρωα, που αν και κατά τη γνώμη μου δεν φτάνει την κορυφαία απόδοση του franchise του Nolan, μου άρεσε πολύ που ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση, θυμίζοντας περισσότερο αστυνομικό θρίλερ παρά υπερηρωική περιπέτεια! Σεναριακά λοιπόν μου άρεσε που δίνει κάτι το διαφορετικό, μου άρεσε ο ρεαλισμός και η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η ιστορία, μου άρεσε η ποικιλία χαρακτήρων και βρήκα χορταστική την τρίωρη διάρκεια η οποία δεν με κούρασε καθόλου! Επίσης μου άρεσε το πόσο γήινοι παρουσιάζονται οι χαρακτήρες, με τον Batman να είναι ο πιο ευάλωτος που έχουμε δει σε όλες τις ταινίες που έχουν κυκλοφορήσει! Απ'την άλλη ίσως κάποιοι χαρακτήρες θα μπορούσαν να αναπτυχθούν παραπάνω όπως ας πούμε της catwoman η οποία συγκριτικά με την catwoman των ταινιών του Nolan υστερεί σε σπιρτάδα, κάποιους θα τους ξενίσει η έλλειψη μπόλικης δράσης και η εστίαση περισσότερο στο αστυνομικό μέρος αν και εμένα δεν με χάλασε καθόλου και επίσης κάποια μέρη της πλοκής παρουσιάζονται υπερβολικά βαρύγδουπα χωρίς λόγο! Σκηνοθετικά τα πάει εξαιρετικά, έχει επικές σκηνές, τέλεια σκοτεινή και καταθλιπτική ατμόσφαιρα και πολύ καλή μουσική υπόκρουση! Πολύ καλό βρήκα και το cast, με τον Pattinson να αποδεικνύεται πολύ ταιριαστός στον ρόλο του Batman, η Zoe Kravitz να κάνει επίσης πολύ καλή δουλειά αν και δεν φτάνει την αγαπημένη μου catwoman της Hathaway και επίσης πολύ καλός και ο αγνώριστος Colin Farrell αλλά και ο Paul Dano! Γενικά λοιπόν αποτέλεσε μια πολύ ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή προσέγγιση του χαρακτήρα του Batman και θα περιμένω με πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δω πως θα συνεχιστεί το νέο αυτό σύμπαν!

αγωνία:5/5
splatter:1/5
ανατροπές:3/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου