Σελίδες

Κυριακή 9 Μαΐου 2021

CLASSIC DUELS 112

                       


PRIVATE PARTS(1972):48%                                        WHO SAW HER DIE?(1972):52%


PRIVATE PARTS
STORY:Η νεαρή Cheryl μετακομίζει στο ξενοδοχείο της αποξενωμένης θείας της, της Μάρθας! Ένας απ΄τους ενοίκους του ξενοδοχείου είναι ένας διεστραμμένος φωτογράφος, ο George που τρέφει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εκείνη! Παράλληλα, η Cheryl αρχίζει να υποπτεύεται πως ένας ένοικος έχει δολοφονηθεί!
WHO SAW HER DIE
STORY: Ένα νεαρό κορίτσι δολοφονείται βίαια κάπου στη Γαλλία! Λίγο καιρό αργότερα, το ίδιο συμβαίνει στην κόρη ενός πασίγνωστου γλύπτη! Αυτή τη φορά οι γονείς θα ξεκινήσουν έρευνα και γρήγορα θα αντιληφθούν ότι έχουν μπλέξει σε μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση! Εν τω μεταξύ, τα πτώματα αρχίζουν να αυξάνονται καθώς ο δολοφόνος δολοφονεί όποιον γνωρίζει πολλά!

Σχόλιο:Το private parts είναι μια περίεργη psychosexual κωμωδία τρόμου που διαθέτει πρωτότυπα στοιχεία και ενδιαφέρουσες εκπληξούλες με αποτέλεσμα παρά το γεγονός πως το σενάριο δεν είναι απόλυτα δεμένο να παραμένει διασκεδαστική σε όλη τη διάρκεια! Μου άρεσε πολύ η ατμόσφαιρα της ταινίας, το γεγονός πως σε στιγμές σε κάνει να μην ξέρεις που το πάει και επίσης μου άρεσε η πρώτη πολύ σκληρή σκηνή φόνου και κακώς ελάττωσε την βία στην υπόλοιπη διάρκεια!

Το who saw her die είναι ένα giallo με σκληρή θεματική σχετικά με δολοφονίες παιδιών! Μου άρεσε πολύ το σκληρό θέμα του και τα πολύ υποσχόμενα πρώτα λεπτά, έχει αγωνία σε όλη τη διάρκεια και δεν γίνεται καθόλου κουραστικό κι επίσης μου άρεσε πολύ η μουσική υπόκρουση στις εμφανίσεις του δολοφόνου! Απ’την άλλη, με χάλασαν οι πολύ ξύλινες ερμηνείες και επίσης δεν με έπεισαν τα κίνητρα και γενικά η αποκάλυψη μου φάνηκε πολύ διεκπεραιωτική χωρίς να εξηγεί πολλά!

Και οι δυο ταινίες μου άρεσαν πολύ, το private parts είναι πιο ιδιαίτερο και πρωτότυπο, όμως το who saw her die είναι πιο ανατριχιαστικό, τρομακτικό και καθηλωτικό!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου