Σελίδες

Τρίτη 4 Μαΐου 2021

CLASSIC DUELS 111



 











MARY SHELLEY'S FRANKENSTEIN(1994):45%                       MALICE(1993(:55%


FRANKENSTEIN
STORY:Ο Φρανκενστάιν δημιουργεί έναν τεχνητό άνθρωπο, ένα Πλάσμα-όταν όμως το απαρνείται, εκείνο στρέφεται εναντίον του.(athinorama.gr)

MALICE
STORY:Ο κόσμος του πρύτανη Άντι Σάφιαν ξαφνικά καταρρέει. Κάποιος έχει βιάσει δύο άτομα από το κολέγιο που διευθύνει κι ένα τρίτο έχει σκοτωθεί ενώ η αστυνομία έχει αρχίσει να υποπτεύεται αυτόν. Στο σπίτι, η γυναίκα του έχει συνεχείς πόνους, ενώ ένας διαβολικά όμορφος χειρουργός φυλάει μυστικά που αφορούν άμεσα τον Άντι.(cine.gr)
Σχόλιο:Το Mary Shelleys Frankenstein αποτελεί ακόμα μια μεταφορά του κλασικού βιβλίου και παρότι πλέον έχω μάθει την ιστορία απ’έξω κι ανακατωτά με αποτέλεσμα να μην μου κάνει εντύπωση καμία ταινία που την αφορά, έχω να πω πως η συγκεκριμένη είναι απ΄τις καλύτερες αποδόσεις! Πέρα από το τεχνικό κομμάτι που είναι εξαιρετικά προσεγμένο και τις πολύ καλές ερμηνείες, μου άρεσε το πώς πετυχαίνει να γίνει εξίσου ανατριχιαστική αλλά και συναισθηματική!

To malice ενώ ξεκινάει θυμίζοντας προβλέψιμο αστυνομικό θριλεράκι στην πορεία γίνεται άκρως ενδιαφέρον και παίρνει μια απροσδόκητη τροπή που μου άρεσε πολύ!Έχει αγωνία, έχει δυνατές ανατροπές και επίσης είναι πολύ καλές οι ερμηνείες με αποτέλεσμα να είναι must see για τους φαν του συγκεκριμένου είδους!

Αν και η συγκεκριμένη εκδοχή της ιστορίας του Φρανκενστάιν είναι κατά τη γνώμη μου απ΄τις καλύτερες, προσωπικά απόλαυσα περισσότερο το malice μιας και το βρήκα πιο πρωτότυπο και ανατρεπτικό!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου