Σελίδες

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

SPIRAL :FROM THE BOOK OF SAW 2021


 Βαθμολογία:7/10

Είδος: Τρόμου, αστυνομικό θρίλερ, μυστηρίου

Story:Ένας ντετέκτιβ αναλαμβάνει την έρευνα για μία σειρά δολοφονιών. Τα περιστατικά θυμίζουν έντονα τις φρικτές δολοφονίες του Jigsaw και ο αστυνόμος, χωρίς να το καταλάβει, θα βρεθεί μπλεγμένος στο σκοτεινό παιχνίδι ενός σαδιστή δολοφόνου.

Σχόλιο: Πρόκειται για spin-off που τοποθετείται στο σύμπαν του franchise των ταινιών saw το οποίο δεν έχει να προσφέρει τίποτα το φρέσκο ή το πρωτότυπο, ωστόσο εγώ που είμαι φαν του franchise και μου είχε λείψει να δω μια ακόμα ταινία ομολογώ πως διασκέδασα αρκετά! Το σενάριο αντικειμενικά μιλώντας μπάζει από παντού μιας και δεν έχει ουσιαστικό βάθος, οι χαρακτήρες είναι επιφανειακοί και τα κίνητρα τους δεν βγάζουν πάντα νόημα, η αποκάλυψη του φινάλε είναι κάπως προβλέψιμη και επίσης βρήκα εκνευριστικό τον πρωταγωνιστή (δεν ξέρω αν φταίει ο χαρακτήρας ή η υποκριτική του ηθοποιού)! Ωστόσο απ'την άλλη έχει πολύ καλό ρυθμό και σε κρατάει διαρκώς σε αγωνία και προσφέρει κάποιες εφευρετικές παγίδες που είναι και το ατού του franchise! Σκηνοθετικά τα πάει πολύ καλά, σε έχει στη τσίτα, έχει μπόλικο και καλοσκηνοθετημένο gore και η κορύφωση με το γνωστό soundtrack του franchise μου ξύπνησε μνήμες και με έκανε να της συγχωρήσω τα όποια λάθη! Τις ερμηνείες τις βρήκα καλές αν και όπως προείπα έχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με τον πρωταγωνιστή! Γενικά λοιπόν είναι απ'τις χειρότερες ταινίες του franchise αλλά και πάλι παραμένει διασκεδαστική και σίγουρα δεν με έκανε να μετανιώσω που την είδα!

αγωνία:5/5
splatter:4/5
ανατροπές:4/5
τρόμος:1/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου