Σελίδες

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

IT STAINS THE SANDS RED 2016

Βαθμολογία:6/10

Είδος:Θρίλερ,τρόμου

Story:Στον απόηχο της αποκάλυψης των ζόμπι, μια νεαρή γυναίκα από το Λας Βέγκας με ένα σκοτεινό παρελθόν βρίσκεται ολομόναχη και αβοήθητη στην έρημο με ένα μοναχικό και οργισμένο ζόμπι να την ακολουθεί.

Σχόλιο:Θα ξεκινήσω με αυτά που μου άρεσαν!Μου άρεσε το γεγονός ότι η ταινία ξεφεύγει κάπως απ'την συνηθισμένη πλοκή των ζόμπι θρίλερ,μου άρεσε που δεν έχει την τυπική ηρωίδα αλλά μια προβληματική κοπέλα που εκ πρώτης όψεως σε κάνει να την αντιπαθήσεις αλλά όσο περνάει η ώρα γίνεται όλο και πιο συμπαθής και επίσης μου άρεσε που ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει βαρετή μιας και την περισσότερη ώρα βλέπουμε το οδοιπορικό της κοπέλας με το ζόμπι να την ακολουθεί,καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι το τέλος!Σκηνοθετικά η ταινία τα πάει αρκετά καλά και η πρωταγωνίστρια δίνει μια πειστική ερμηνεία!Πάμε τώρα σε αυτά που δεν μου άρεσαν!Στα πρώτα λεπτά μου έδωσε την εντύπωση ότι θα δω μια βλακεία και υπάρχουν κάποιες χαζές και αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές απ΄την πρωταγωνίστρια που αν και θα μπορούσαν να δικαιολογηθούν απ΄την χρήση κοκαίνης εμένα με ενόχλησαν!Επίσης μου φάνηκε κάπως απότομη η αλλαγή προσανατολισμού της ιστορίας στα τελευταία λεπτά!Γενικά πάντως παρά κάποια προβλήματα στο σενάριο,είναι μια ταινία που βλέπεται αρκετά ευχάριστα!

αγωνία:3/5
splatter:4/5
ανατροπές:1/5
τρόμος:1/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου