Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

INSIDIOUS:THE LAST KEY 2018

Βαθμολογία:6/10

Είδος:Τρόμου,θρίλερ μυστηρίου

Story:Η παραψυχολόγος Ελίζ Ρένιερ επιστρέφει στο σπίτι που μεγάλωσε και στο οποίο αυτοκτόνησε η μητέρα της για να αντιμετωπίσει τον υπεύθυνο για το οικογενειακό της δράμα δαίμονα.(athinorama.gr)

Σχόλιο:Η τέταρτη προσθήκη του franchise αποτελεί και αυτή prequel όπως η τρίτη και μας διηγείται τη ζωή της βασικής ηρωίδας του franchise,της Elise!Αυτό είναι κάτι που μου άρεσε και βρήκα ενδιαφέρον το κομμάτι που μας δείχνει τα παιδικά της χρόνια!Σεναριακά λοιπόν είναι ενδιαφέρουσα,μου άρεσε που στο φινάλε συνδέεται με την πρώτη ταινία και προσφέρει κάποιες ανατροπούλες κατά τη διάρκεια αλλά σε γενικές γραμμές κινείται σε προβλέψιμα μονοπάτια και περιέχει πολλές ευκολίες!Ας πούμε η τελική μάχη μου φάνηκε υπερβολικά απλή,αλλά το ίδιο έχω να πω και για τις προηγούμενες ταινίες!Σκηνοθετικά τα πάει καλά και προσφέρει κάποια τρομάγματα,όχι κάτι που να μην έχουμε ξαναδεί όμως!Γενικά σαν σύνολο μου άρεσε περισσότερο απ'την τρίτη ταινία για τον λόγο ότι επικεντρώνεται στη ζωή της Elise,αλλά δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα ούτε στο κομμάτι της ιστορίας ούτε στο κομμάτι του τρόμου!

αγωνία:4/5
splatter:1/5
ανατροπές:2/5
τρόμος:2/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου