Σελίδες

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

MOTHER 2017

Βαθμολογία:7/10

Είδος:Δράμα μυστηρίου,τρόμου

Story:Ένα ζευγάρι ζει ήρεμο κι ευτυχισμένο στο απομονωμένο, τεράστιο σπίτι του μέχρι τη στιγμή που απρόσκλητοι και παράξενοι επισκέπτες κάνουν αναπάντεχα την εμφάνισή τους και ο εφιάλτης ξεκινά…

Σχόλιο:Το mother είναι μια ιδιαίτερη και δύσκολη ταινία που διχάζει και κρίνεται με βάση τη διάθεση που θα τη δεις!Αν θες να δεις ένα εύπεπτο έργο που βλέπεται ευχάριστα και έχει μια ξεκάθαρη πλοκή σίγουρα δεν είναι για τα γούστα σου!Αν απ'την άλλη έχεις την διάθεση να προσπαθήσεις να δεις ένα σουρεαλιστικό και χωρίς ρεαλιστική πλοκή σενάριο που χρειάζεται διαρκή αποκωδικοποίηση για να καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής τότε αξίζει σίγουρα μια ματιά!Προσωπικά μου άρεσε το κλίμα ψυχολογικού τρόμου και παράνοιας που υπάρχει και το μυστήριο που επικρατεί στη ταινία μου κέντρισε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια!Εννοείται ξεκάθαρη άκρη με το τι συμβαίνει δεν έβγαλα και χρειάστηκε όταν τελείωσε να ψάξω να βρω περισσότερες πληροφορίες και εξηγήσεις και μετά από αυτό έβγαλα νόημα!Συνήθως αυτό δεν μου αρέσει,αλλά για κάποιο λόγο στην συγκεκριμένη ταινία δεν με χάλασε και μου άρεσε που με έβαλε στη διαδικασία να ψαχτώ για να βρω τα κρυμμένα νοήματα!Πρόκειται λοιπόν για μια αλληγορία σχετικά με τη γη-φύση,την ανθρωπότητα και τη θρησκεία που εμένα κατάφερε να με καθηλώσει και προσφέρει ψυχολογικό τρόμο (όχι τρομάγματα) και κάποιες σοκαριστικές σκηνές!

αγωνία:4/5
splatter:3/5
ανατροπές:4/5
τρόμος:1/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου