Σελίδες

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ENRAGES (RABID DOGS) 2015

Βαθμολογία:7/10

Είδος:Περιπέτεια,θρίλερ

Story:Όταν η ένοπλη ληστεία δεν εξελίσσεται σύμφωνα με το σχέδιό τους, τρεις απελπισμένοι ληστές παίρνουν τρεις ομήρους σε ένα ξέφρενο ταξίδι με πολλή βία αλλά και τραγικές απώλειες...

Σχόλιο:Αποτελεί remake της ομώνυμης ταινίας του 1974,την οποία εγώ δεν έχω δει οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω!Απ'ότι έχω διαβάσει το remake υστερεί κατά πολύ σε σχέση με την πρωτότυπη ωστόσο για μένα που είδα κατευθείαν αυτή μπορώ να πω πως την βρήκα πολύ διασκεδαστική και κράτησε το ενδιαφέρον μου αμείωτο μέχρι το τέλος!Η ιστορία ενώ σε όλη τη διάρκεια αφήνει την εντύπωση πως κινείται σε προβλέψιμα μονοπάτια τελικά προσφέρει μια έκπληξη στο φινάλε!Σκηνοθετικά μου άρεσε αν και θα την ήθελα πιο βίαιη και επίσης μου άρεσαν οι ερμηνείες!Γενικά είναι ένα καλοφτιαγμένο remake που όποιος δεν έχει δει την πρωτότυπη ταινία θα το απολαύσει!

αγωνία:4/5
splatter:3/5
ανατροπές:3/5
τρόμος:0/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου