Σελίδες

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

GOOSEBUMPS 2015

Βαθμολογία:7/10

Είδος:Περιπέτεια φαντασίας,κωμωδία τρόμου

Story:Αφού μετακομίζει σε μια μικρή πόλη, ο νεαρός Ζακ Κούπερ γνωρίζει τη Χάνα, τη νέα του γειτόνισσα. Ο πατέρας της Χάνα, ο Ρ.Λ. Στάιν, συγγραφέας των «Goosebumps», τυχαίνει να κρατάει όλα τα φαντάσματα και τα τέρατα από τις ιστορίες του κλειδωμένα μέσα στα βιβλία. Αλλά ο Ζακ θα καταφέρει άθελα του να τα βγάλει όλα έξω και ο χαμός έχεις μόλις ξεκινήσει. Τώρα, οι τρεις τους ενώνουν δυνάμεις να καταφέρουν να τα βάλουν πίσω στα βιβλία, πριν είναι πολύ αργά.

Σχόλιο:Έχοντας δει σε μικρή ηλικία κάποια επεισόδια της σειράς και έχοντας διαβάσει κάποια απ'τα βιβλία (τα οποία μου άρεσαν πολύ),μου άρεσε που η ταινία μου επανέφερε μνήμες της παιδικής μου ηλικίας και μου θύμισε κάποια απ'τα τέρατα!Πρόκειται για μια διασκεδαστική παιδική περιπέτεια που θα την απολαύσουν διπλά οι φαν της σειράς ή των βιβλίων μιας και εδώ κάνουν την εμφάνιση τους όλα τα τέρατα!Είναι μια ταινία που δεν παίρνει τον εαυτό της στα σοβαρά και σαφώς δεν καταφέρνει να τρομάξει σε καμία περίπτωση όμως βλέπεται πολύ ευχάριστα άμα θες να δεις κάτι ανάλαφρο!Προσωπικά πάντως θα την προτιμούσα πιο σοβαρή!

αγωνία:4/5
splatter:0/5
ανατροπές:3/5
τρόμος:0/5




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου