Σελίδες

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

TALES OF HALLOWEEN 2015

Βαθμολογία:6/10

Είδος:Ανθολογία τρόμου

Story:Δέκα ιστορίες ενώνονται με κοινό σημείο τη νύχτα του Halloween στα αμερικανικά προάστια όπου δαίμονες, καλικάντζαροι, εξωγήινοι και μανιακοί δολοφόνοι εμφανίζονται αυτή τη νύχτα για να τρομοκρατήσουν τους ανυποψίαστους κατοίκους.

Σχόλιο:Αρχικά να πω πως πρόκειται για μια διασκεδαστική ανθολογία που εστιάζει περισσότερο στο χιούμορ κι όχι τόσο στον τρόμο και σκηνοθετικά μου άρεσαν όλες της οι ιστορίες!Μου άρεσε επίσης που χαρακτήρες κάποιων ιστοριών συμμετέχουν και σε άλλες ιστορίες!Οι περισσότερες ιστορίες είναι απλά καλές,υπάρχουν 2-3 που ξεχώρισα και δυο που μου πέρασαν τελείως αδιάφορες,χωρίς όμως να είναι απόλυτα κακές!Οι ιστορίες που μου άρεσαν λιγότερο είναι η 4η με τον τίτλο 'the weak and the wicked' την οποία την βρήκα αδιάφορη και με ενόχλησε που δεν δείχνει τους φόνους και επίσης η 5η με τον τίτλο 'grim grinning ghost' που έχει μεν σασπένς αλλά την βρήκα ανούσια και δεν μου άρεσε το φινάλε της!
Οι ιστορίες που ξεχώρισα είναι πρώτη και καλύτερη η 3η με τον τίτλο 'trick' που αποτελεί ένα πολύ καλό μικρό slasher με παιδιά δολοφόνους και η οποία έχει ωραία ιστορία και βίαιους φόνους!Ακολουθούν η 9η με τίτλο 'the ransom of Rusty Rex',που χρησιμοποιεί χαρακτήρα που παίζει και σε άλλη ιστορία,την οποία βρήκα αρκετά κωμική και μου άρεσε που θυμίζει το 'leprechaun' και τέλος,με ικανοποίησε και η 8η με τίτλο 'friday the 31st' κυρίως λόγω του άφθονου gore που έχει!

αγωνία:3/5
splatter:5/5
ανατροπές:3/5
τρόμος:1/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου