Σελίδες

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

RITUAL 2013

Βαθμολογία:6/10

Είδος:Τρόμου

Story:Μετά από ένα τηλεφώνημα που δέχτηκε, ένας άντρας φτάνει σε ένα άθλιο hotel στον αυτοκινητόδρομο, για να διαπιστώσει εάν η εν διαστάσει σύζυγός του έχει σκοτώσει έναν ξένο άντρα ο οποίος εμπλέκεται σε μια επικίνδυνη ληστεία…

Σχόλιο:Η όλη ιδέα της ταινίας μου άρεσε και γενικά ο σατανισμός είναι ένα θέμα που μου αρέσει να βλέπω σε ταινίες τρόμου και δυστυχώς δεν ασχολούνται πολλές με αυτόν,ειδικά τα τελευταία χρόνια!Για το συγκεκριμένο θρίλερ είχα ακούσει πολλά άσχημα σχόλια!Με τίποτα δεν είναι όσο κακό άκουγα,όμως το μεγάλο του μειονέκτημα είναι ότι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο!Το φινάλε του το θεωρώ λειψό και γενικά μου φάνηκε πως άφησε τα καλύτερα απ'έξω!Επίσης η εναρκτήρια σκηνή που μας προειδοποιεί πως η ταινία έχει πολύ γραφική βία μου φάνηκε πολύ παραπλανητική καθώς δεν θεωρώ πως σαν θρίλερ είναι ιδιαίτερα βίαιο!Πάντως σαν σύνολο έχει εξαιρετική ατμόσφαιρα και αρκετό σασπένς!Μπορώ να πω πως πέρασα καλά βλέποντας το,αλλά μου άφησε μια πικρία που δεν έφτασε τα επίπεδα που θα μπορούσε και δεν αξιοποίησε αρκετά το θέμα του σατανισμού!

αγωνία:3/5
splatter:3/5
ανατροπές:0/5
τρόμος:1/5




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου