Σελίδες

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

THE PAPERBOY 2012

Βαθμολογία:3/10

Είδος:Θρίλερ

Story:Ο Γουόρντ Τζέιμς (Matthew McConaughey) είναι ένας ιδεαλιστής δημοσιογράφος από το Μαϊάμι που πηγαίνει στο πατρικό του στη Φλόριντα να διερευνήσει την αποτρόπαια δολοφονία ενός σερίφη για την οποία έχει καταδικαστεί σε θάνατο ο Χίλαρι Βαν Γουέτερ (John Cusack). Ο Γουόρντ με οδηγό τον αδελφό του Τζακ (Zac Efron), έναν απογοητευμένο νεαρό που έχει παρατήσει το πανεπιστήμιο και τη Σάρλοτ (Nicole Kidman), μια γυναίκα που αλληλογραφεί με καταδικασμένους δολοφόνους όπως και με τον Χίλαρι θα κυνηγήσουν την “είδηση” και την επιτυχία στους παράδρομους και στα κακόφημα μέρη της Φλόριντα. 

Σχόλιο:Σεναριακά δεν μου πρόσφερε κανένα ενδιαφέρον,δεν υπήρχε κάτι το οποίο να περιμένω ή να αγωνιώ γι'αυτό ούτε κάτι που να μου δημιουργήσει κάποια ένταση!Παρακολουθούσα αμέτοχος μια ιστορία που στο μεγαλύτερο μέρος της με έκανε να βαρεθώ και δεν με ένοιαζε ιδιαίτερα που θα το πάει!Τα μόνα στοιχεία που μου άρεσαν είναι κάποια θέματα ρατσισμού που τίθενται,το καστ και ιδιαίτερα η Nicole Kidman που είναι τελείως διαφορετική απ'τους ρόλους που την έχουμε συνηθίσει και μου άρεσε κάπως και το τελευταίο δεκάλεπτο που είναι το μόνο που μου υπενθύμισε ότι τόση ώρα έβλεπα θρίλερ!

αγωνία:2/5
splatter:2/5
ανατροπές:1/5
τρόμος:0/5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου