Σελίδες

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

THE GREY 2012

Βαθμολογία:8/10

Είδος:Θρίλερ

Iστορία:Το αεροπλάνο μιας οκταμελούς ομάδας που ταξιδεύει για να κάνει γεώτρηση για πετρέλαιο, συντρίβεται μετά από ατύχημα στην Αλάσκα. Όμως η μάχη με το κρύο δεν είναι το χειρότερο πρόβλημα των επιζώντων… Μία αγέλη πεινασμένων λύκων τους κυνηγάει στο ανελέητο αρκτικό τοπίο.

Σχόλιο:Μια πολύ καλή ταινία που αν και δεν μου αρέσει να βλέπω ζώα,στη συγκεκριμένη περίπτωση λύκους,να θεωρούνται σαν τόσο κακοί και που σκοπός των ηρώων είναι να σκοτώσει όσο πιο πολλούς γίνεται,μου άφησε μια καλή αίσθηση!Βέβαια είναι τελείως προβλέψιμη και δεν δίνεται βάρος στου χαρακτήρες εκτός του Liam Neeson,που παρουσιάζεται υπερβολικά έξυπνος και γενναίος για να κερδίσει την συμπάθεια μου!Το καλό όμως της ταινίας είναι η δράση και κάποιες πάρα πολύ καλές σκηνές που σε κάνουν να ανατριχιάζεις!Η σκηνή στον γκρεμό μου άρεσε πολύ!Επίσης μου άρεσε πολύ κάθε σκηνή που πέθαινε κάποιος απ'τους ήρωες καθώς ήταν πολύ δυνατές!Για την θεματολογία της ταινίας πιστεύω είναι όσο καλύτερη θα γινόταν!

αγωνία:5/5
splatter:3/5
ανατροπές:0/5
τρόμος:2/5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου