Βαθμολογία:6/10
Είδος: Θρίλερ, τρόμου
Story: Μια ομάδα παλιών φίλων από το κολέγιο επανενώνεται σε μια εκδρομή κατάδυσης στην Καραϊβική, εξερευνώντας τα συντρίμμια ενός θωρηκτού του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, και βρίσκονται παγιδευμένοι μέσα σε έναν υποβρύχιο λαβύρινθο από σκουριασμένο μέταλλο, περιτριγυρισμένοι από μεγάλους λευκούς καρχαρίες.
Σχόλιο: Διασκεδαστικό θρίλερ με καρχαρίες που δεν έχει να δώσει κάτι το καινοτόμο αλλά βλέπεται αρκετά ευχάριστα! Σεναριακά λοιπόν έχουμε το γνώριμο concept με την διαφορά εδώ πως τα θύματα είναι δύτες οπότε το μεγαλύτερο μέρος της δράσης διαδραματίζεται στον βυθό! Υπάρχει αρκετή δράση και αγωνία ωστόσο η ιστορία κινείται σε αρκετά προβλέψιμα μονοπάτια, οι χαρακτήρες δεν αναπτύσσονται επαρκώς για να κάνουν εντύπωση και κάποιες φορές φέρονται χαζά! Σκηνοθετικά τα πάει αρκετά καλά, δημιουργεί την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα που χρειάζεται και οι επιθέσεις του καρχαρία είναι αρκούντως creepy, σαν μειονέκτημα θα έβαζα το γεγονός πως κάπου χάνεσαι με το ποιος είναι ποιος καθώς όλοι είναι με τις στολές και τις μάσκες και επίσης το cgi κάποιες στιγμές γίνεται αρκετά αντιληπτό! Τις ερμηνείες τις βρήκα καλές! Γενικά λοιπόν το βρήκα αξιοπρεπέστατο για το είδος του απλά δεν καταφέρνει να κάνει την έκπληξη!
splatter:3/5
ανατροπές:0/5
τρόμος:1/5

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου