Σελίδες

Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

WHO KILLED COCK ROBIN 2017

Βαθμολογία:6/10

Είδος:Αστυνομικό θρίλερ,μυστηρίου

Story:Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από έναν φιλόδοξο δημοσιογράφο που ασχολείται με ένα αυτοκινητικό δυστύχημα που συνέβη πριν χρόνια!Όταν ο μοναδικός επιζώντας του δυστυχήματος ξαφνικά εξαφανίζεται,αντιλαμβάνεται ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται,και η σκοτεινή αλήθεια θα τον στοιχειώνει για όλη του τη ζωή!

Σχόλιο:Θρίλερ μυστηρίου που ξεκινάει αρκετά μπερδεμένα και ομολογώ γενικά σε όλη τη διάρκεια δυσκολευόμουν να καταλάβω πότε δείχνει flashback και πότε το παρόν ωστόσο όσο ξεκαθάριζε η πλοκή κέρδιζε το ενδιαφέρον μου και με έκανε να θέλω να δω που το πάει!Οι ερμηνείες και η σκηνοθεσία είναι σε πολύ καλό επίπεδο και επίσης μου άρεσε που ο πρωταγωνιστής δεν παρουσιάζεται ως ήρωας αλλά ως ένας άνθρωπος με όχι και τόσο αγνές προθέσεις!Αυτό που δεν μου άρεσε όμως,εκτός απ'τα μπερδεμένα σημεία του σεναρίου,είναι το γεγονός ότι οι χαρακτήρες δεν αναπτύσσονται όσο θα έπρεπε και οι εκπλήξεις του σεναρίου προσωπικά δεν μου έκαναν ιδιαίτερη αίσθηση!Γενικά λοιπόν δεν είναι ένα θρίλερ που έχει να προσφέρει κάτι το ξεχωριστό,όμως κρατάει το ενδιαφέρον και έχει ένα σκληρό φινάλε που μου άρεσε!

αγωνία:3/5
splatter:2/5
ανατροπές:3/5
τρόμος:0/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου